dijous, 27 de febrer del 2014

PROJECTE K'NEX

PONT K'NEX

Primer que res varem agafar la caixa i varem traure el manual del pont, on varem mirar les peses que ens feen falta i quin era el proces de construcció a seguir.
El pas que més ens va costar va ser la part on esta la barrera elevadisa, ja que no conseguiem encaixar be les peces per a que selevara fins a dalt i no a mitat cami de l'elevació.
Varem tindre una serie de problemes que afectaven a la estructura ja que, al rodar el pont tropesaba, tambe a l'hora de posar el comutador de final de carrera, ja que quan girava el pont no estaba a prou altura i no tropesava.
El que mes m'agradat a sigut la varietat de coses que podem fer amb el K'NEX ja que te una gran varietat enorme de maneres de traballar, per a fer desde ponts a robots..