dimarts, 4 de març del 2014

AUSA ESTA PRESENT EN CONEXPO

Març 4 del 2014

Ausa exposa aquests dies el 2014 CONEXPO el model més compacte de manipulador telescòpic T144Hx4 i el carretó elevador de terreny més poderosa C5400Hx
image

El T144Hx4 és el seu manipulador més petit , però és capaç de manejar càrregues de fins a 3,000 lliures amb un aixecament màxim de 13 peus 1IN i un abast màxim de 7 peus en els llocs de treball més estrets . Amb el seu acoplaor hidràulic ràpid , això pot encaixar cubs , trepants , escombriaires i qualsevol altre accessori SSL . Causa de les seves dimensions compactes , aquesta màquina pot rivalitzar amb una grandària mitjana SSL en usos on requereixen l'abast , la comoditat d'operador (l'entrada de costat, el volant ) i menys desgast de terra ( cap patinatge ) . El C500Hx4 , d'altra banda , és el carretó elevador més gran i pot gestionar fins a 11,000 lliures i aixecament d'altures fins 22peus .