dimecres, 10 de gener del 2018

La Ola

Imagen relacionada

La Ola es una pel·lícula de drama alemanya, tracta de un professor que proposa la idea de crear una democràcia. Es un treball d´una setmana en la que van proposant idees com per exemple tots tenen que portar durant la setmana una samarreta blanca o tots es tenen que dirigir al professor com a senyor Wenger. Després en crea un logo d´una ona. Hi han dos alumnes que no estan d´adord amb el treball i fan el possible per parar la Ola ja que el "treball" va lligat a vandalismes com grafits, baralles entre els protagonistes i fora del institut. La pel·licular acaba malament amb una mort i el professor wenger arrestat ja que es el responsable dels alumnes i les accions que han fet al llarg de la setmana.