dimecres, 10 de gener del 2018

LA OLA

Crec que "La Ola" és una pel·lícula divertida , ja que des del principi t'enganxa ja sigui pel tema principal o pels joves que hi apareixen.
Crec que el professor Wenger és un home que s'interessa molt pels seus alumnes i que encara que li toqui exposar una classe de Autocracia havent triat un altre tema, ho fa d'una forma diferent, eficaç i atractiva per als seus alumnes.
La pel·lícula mostra les diferents personalitats de cada un dels joves, i jo personalment, pot ser que m'hagi sentit més identificada amb uns que amb altres, per això he sabut assimilar bé el comportament d'unió i grup que el professor Wenger els va proposar .
Potser costa assimilar que avui dia això pugui passar, però crec que dia a dia les persones estan dividides en grups, ja sigui pels seus ideals o pels seus gustos musicals, artístics, ...
El projecte de crear una dictadura tenia la seva base lògica fins que un dia els alumnes del Sr. Wenger es van començar a ficar més i més en el paper de grup i protecció, i van començar a perdre els papers. Possiblement al professor aquest tema se li va anar de les mans, però d'una banda l'entenc, ja que ha de resultar molt satisfactori que una classe sencera estigui pendent de tu perquè li interessa el que parles, dius i proposes.